2/01/2007

Kopenhaagenis


Ma käisin Kopenhagenis igasugu asju tegemas umbes eelmine nädal ja ma pole sellest üldse rääkinud. Mul oli seal projekti koosolek, käisin seal Ankel külas ja lemmikosa mu projektist oli ka seal.

Nagu Anks juba mainis, mängisime me üht metsikut lauamängu.











Ja me käisime Christianias kaks korda. Projektiga suurepärasel ühtusöögil selle sama maja teisel korrusel ja pühapäeval niisama hulkumas. Mul on veel hästi palju pilte majadest, ma panin need yahoo'sse üles. Siit saab neid vaadata.
Sest ma sattusin turistifotode tegemisega koledasti hoogu, sest vaene Clint oli Kopi ainult pimedas näinud, ja siis ma üritasin tema jaoks kõiki maailma asju pildistada.

Mulle tundus see linn muidu igasuguseid mõnusaid poode ja urkaid ja teistsuguseid poode ja kohvikuid ja asju täis. Ja igale poole sai kõndida. Ainult rõvedalt kallis oli.

No teate, ma ei saa seda ettekannet edasi teha. sest see uus logger pole sugugi reliaablim kui vana ja fotosid hetkel üles laadida ei lase. Säh.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home