2/05/2007

vaba aeg, teadagi



Sel viikendil oli mul siiras plaan nautida Vaba Aega. Sessi ja muude jubeduste kõrvalt polnud mul selleks tükk aega mahti olnud, kuid nüüd olin sihikindel. Kui ma reedel kell neli loengu lõpetasin ning mõtlesin, et nüüd võiks hakata Vaba Aega sisustama, sain ma aru, et päris niimoodi need asjad ei käi. Peale selle, et tnamus sõpru mulle ütles, et neil on juba plaanid tehtud, nende ülbemate käest (aitäh, Elmer), sain ma lausa sõimata, et reedel kell neli veel kellegagi reede õhtuks plaane üritan teha.

Pärast seda, kui ma olin veel tükk aega tööl passinud, siis tööl ühe uinaku teinud, lootuses, et äkki mõni sõber ilmub välja, sai lauri mul õnneks sabast kinni ja oi kui uhke ma enda üle olin, et suutsin Vaba Aja sisustada dinneri ja muuviga. Ja ka laupäev oli päris hea, vaatamata kõhuvalule, tegime tsikkidega sushit ja asju. Aga siis aitaski, keset ööd ründas mind Kole Kõhuhaigus, mis Vabale Alaje, vähemalt Vabale Kvaliteetajale otsa peale tegi.

Ma ei tea, kas loo moraal on selles, et Vaba Aega ei tohikski olla, see toob kohale Kõhuhaigused, või et oleks pidanud juba varem Vaba Aega võtma ja siis poleks ma haigeks jäänud, ning oskaksin seda ka paremini planeerida. No igatahes kavatsen järgmine viikend uuesti proovida. Mis te reedel teete?

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ei tunnista süüd. Ei sõimanud. Pigem märkisin su ürituse lootusetust. Oma tavapärasel maneeril.

10:18 pm  
Blogger Kaarel said...

üritan oma sünnipäeva pidada ja loodan teid ka seal näha.

7:36 am  
Blogger eeva said...

Elmer: igatahes sel hetkel oli see tavapärane maneer mulle liig mis liig.Võib-olla pole ma sind nii kaua enam näinud, et ma enam ei mäletanud kuidas Elmeri tavapärast maneeri kergest sõimust eristada.

9:45 am  
Blogger L said...

Heh, ma just tahtsin ära märkida, et reede õhtut saab vähemalt sel nädalal sisustada Kappeli tänava visiidiga.

4:34 pm  
Anonymous Anonymous said...

Eeva: Selles mittenägemise asjas võib küll viga olla.

Vanarahva tarkus:
Mis maoorile sõim on eestlasele viisakas eitus.


:)

4:47 pm  
Blogger eeva said...

Jah, Elmer, mittenägemine tõepoolest.

Ja vanarahvakas kõlab hoopis nii: Mis Elmerile kõlab nagu viisakas eitus, tundub kõigile teisele nagu räme sõim.

12:12 am  
Anonymous Anonymous said...

vaba aja ette planeerimine on meelevaldne tegevus, mis läheb vastuollu kogu käsitusega - ehk vabal ajal tuleb vabalt võtta.

1:55 am  

Post a Comment

<< Home