9/14/2008

saarel jah

Olen tõepoolest oma kolaga saarel maandunud. Ning mõelnud heldimusega sellele, kuidas mõned minekule eelneval ööl leiutasid maitseainemale ja pärast hommikul ennast koos tundmatute kastmete, plögade ja pickle'itega voodist avastasid. Ilmselt võib ka olla hullemaid asju, mida enda kõrvalt voodist hommikul avastada.

Aga minul on siin kõik siiamaani olnud nagu alati. Saabun neljapäeval hängime niisama. Reedel teeme natuke tööd, kolame natuke mööda kodukanti ja heal juhul vaatame mõne filmi. Alles täna on põnevaks läinud, sest pakkisime kogu Davidi kola kokku. Tema toast tuli välja uskumatul hulgal soperdivarustust, alates sellest suurest võimlemispallist, mille otsas aeletakse, kuni mingite venituste tegemise kummipaelani ja erineva kujuga kummaliste asjadeni, mille otsas põrandal aelemine peaks seljale hea olema. Homme tuleb üks tegelane, kelle nimi on Man with a Van, viskab meie kola bussi peale ja sõit sügavalt põhja-Londonist lõuna poole alga!

Kui esimest korda meie uut kodu näen, eks siis ilmelt jõuab mulle kohale, millisesse ohtlikusse seiklisesse ma ennast mässinud olen. Mehega kooselu ja doktorantuur, mõtelge! Õnneks lasen ma päev pärast seda Budapesti jalga ning saan ilmselt esimesest shokist toibutud.

Minu inglase-vaatlused esimese kahe päeva jooksul on näidanud, et mõned inglise teatritükid on ikka uskumatult kummalised. Sellele vaatamata kavatsen ma siin teatris edasi käia ning oma lubaduse pidamiseks publitseerin ka varsti kohaliku to-do listi.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tere tulemast Shotimaa talla alt... Loe Robin Foxi tütart Kate Foxi, kui sa seda juba lugenud ei ole, ja avasta, et inglased on tegelikult eestlased. Nii et kohaneda eriti vaja ei ole.

Ja tänan, et sa lootusi ei peta, taipode kirgliku austajana lõbutsesin väga soperdivarustuse üle! Guna soperdivarustus jätab igale poole jubedaid soperdijälgi ja -haisu...

10:36 am  
Anonymous Anonymous said...

http://www.markbattypublisher.com/jsp/buytramadol/#buy tramadol 50mg opioid - tramadol dosage side effects

7:30 am  

Post a Comment

<< Home