10/23/2006

kuidas see nüüd juhtus?

eeva says:
a mai saa teiega lõunale tulla, sest mul on siis müüdid ja kosmos
***
eeva says:
no a paneme ühe õhtu kinni
eeva says:
muidu ei saagi jälle kokku
trlp /päris sügis says:
täna kontsert, homme grupitöö ja kontsert, kolmapäev?
eeva says:
pärast kaheksat
eeva says:
enne seda on indiaanlased
trlp /päris sügis says:
no a ma arvan et see on sweet
eeva says:
njah
eeva says:
tegelt muidugi ei ole
trlp /päris sügis says:
miks?
eeva says:
mul on neljaba hommikul kella kaheksaks veel 350 kehekülge läbi lugeda
trlp /päris sügis says:
aaa
trlp /päris sügis says:
okei
eeva says:
et realistlikult peaksin ma seda tegema
trlp /päris sügis says:
aga siis äkki ei lepi kokku praegu?
***
a kle kas me homme ei saa lõunale minna?
eeva says:
me ei ole ikka ropult ammu näinud
trlp /päris sügis says:
mina saan juba 4,6 tunni pärast anneliga lõunale...asi seegi
trlp /päris sügis says:
ei ole jah
trlp /päris sügis says:
homme ikka saab
eeva says:
mulle homme sobiks, sest mul pole loenguid
eeva says:
ja siis õhtu ma saan ikka lugemisel pühendada
***

trlp /päris sügis says:
ma tahaks rohkem külla tulla ja värki, aga ajaga on vist tõesti kitas
trlp /päris sügis says:
tahaks tehe sushit
trlp /päris sügis says:
ja juua valge veini
trlp /päris sügis says:
ja loobiseeda
trlp /päris sügis says:
nõuan Vaba Aega!
eeva says:
no aga järsku viikendil saaks teha?
eeva says:
ms küll olen juba mitu nädalat tartusse minemas, aga nagunii sinna ei jõua
trlp /kaotatud: Vaba Aeg says:
reede laupäev kool
eeva says:
lauba õhta?
trlp /kaotatud: Vaba Aeg says:
let's see

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

samas mulle kohati tundub, et me pingutame selle bizi olemisest rääkimisega üle kohati...mulle näiteks räägiti koolis, et see olla kultuurikorraldajate professionaalne tõbi, oma stressi afišeerimine - muidu keegi ei märka, kui palju me rabame...

1:51 pm  
Anonymous Anonymous said...

No aga ei ole ju mingit kohta ajatabelis, mil võiks kuidagi rahulikult võtta. Kogu aeg peab ju muretsema tegemata asjade pärast! Kusjuures, mul on tunne, et oma ajatuse/ajaga olemise kohta ei olegi objektiivset tabelit. Kui teha väikesed arvutused, kui palju läheb aega mingile tegevusele, siis on tegelikult päris ull: kaks lehekülge võõrkeelset või filosoofilist teksti = 10-15 min. 1 asjalik meil = 15 min. Ühe klassi kontrolltööde parandamine = 1,5-2 tundi, referaadid ja esseed topelt nii palju. 1,5h loengu ettevalmistamine = min 5-6 tundi. No ilma naljata! Ma peaks ilmselt mingit koolitust võtma, aga isegi kulka aruanne võtab rahulikult pool tööpäeva.

4:57 pm  
Blogger eeva said...

Mul on see, et ma esitan endale valepidi küsimuse: mitte, miks kurat mul veel see kool oli vaja kaela võtta, vaid miks mul seda tööd veel vaja on. Juba CEU-ga lubasin, et võtan lihtsalt huvitavaid aineid ja asi läks hulluks ja nüüd paisab samamoodi.

9:26 am  

Post a Comment

<< Home