10/16/2006

welcome to the ghetto

Paaril viimasel päeval kostavad ülaltkorruselt eriti imelikud hääled. Enamasti on tegemist meeshäälega, kes teeb kas mmmh või muaaah. Aga mitte niimoodi ekstaatiliselt, vaid pigem monotoonselt. Vahepeal kostab ka artikuleeritud kõnet. Ja kui ma eile poole ühe ajal magama läksin, ei olnud nad veel vait jäänud. Hommikul kell kaheksa ärgates täna, ikka lamisesid.

Mis seal toimub? Minu esimene hüpotees, et kepivad, sai varsti ümber lükatud, sest nii pikalt ei jaksaks keegi. Pealegi ei kõla see üldse kirgliselt. Siis mõtlesin, et äkki seal on mingi inimene, kellel on hirmus valus ja kuna olin just vaadanud filmi Beautiful people, mõtlesin, et äkki tal on just jalg ilma narkoosita amputeeritud ja tal on kole valus. Siis sain aru, et meil ei ole siin Õismäel tegemist 93. aasta Bosniaga ja see pole eriti tõenäoline. Siis mõtlesin, et äkki on tegemist mõne vaimse või kõnepuudega tüübiga, kes ennast niimoodi väljendab. Või siis siiski vägivalla-stsenaariumideni naastes, äkki tal on lihtsalt suu kinni seotud ja ta üritab abi kutsuda. Kas on tegemist maffia või perevägivallaga? Täna hommikul oli maja ees kolm närvilist meest, kellest üks kõndis rahutult edasi-tagasi, teine pahvis suitsu ja kolmas üritas mobiiltelefonitsi kedagi kätte saada. Ma olen kindel, et neid on seal üleval mitu ja ma ei julge vaatama ka minna.

Kristin ja Liina käisid külas ja sel ajal olid tüübid vait, aga kohe kui nad ära läksid, hakkas müügimine ja trampimine jälle pihta. Nüüd nad kindlasti arvavad, et tegu oli häältega minu peas. Mida teha häirivate ja potentsiaalselt kriinaalsete naabritega? Palun aidake!!!

Oot, veel üks hüpotees. Äkki nad on lihtsalt jõmmid? Äkki jõmmid teevadki selliseid hääli?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hell yes!
Hääled sinu peas.

11:35 pm  
Blogger Nele said...

Kõigi mugavustega paneelmaja.

1:42 pm  

Post a Comment

<< Home