10/14/2006

kommunikatsioonivahenditeta: tallinna ülikool sakib

Aasta algusest olen ma mõnitanud EHI pikema staazhiga üliõpilasi, et nad on üks hirmus elitaarne kamp, kes 'peda' omi endast halvemaks ja rumalamaks peavad. Mina arvasin, et EHIkatega on tore küll, aga ikka ägedam ju kui polümeeri veel rahvast tuleb, need 'peda' rebased, keda teises kohas ristiti ja kes meiega hiljem ühinema pidid.

Njah. Kui see hirmus kari kohale tuli, varastati peol massiliselt telefone. Seal hulgas ka minu oma. Mis ma ikka ütlen? Tallinna ülikool sakib ja selline asi on kohutavalt nõme.

PS: Nagu eelnevast mõistate, siis mind telfonitsi hetkel õue mängima kutsuda ei õnnestu. Kui uue vahendi ja numbri leian, annan teada.

1 Comments:

Blogger L said...

tõsiselt nõme :S

12:38 am  

Post a Comment

<< Home