9/24/2006

always better on a holiday

No küll oli tore pargis eile. Jooksin nede väidetavalt tuhandete inimeste vahel ringi ja üritasin panna pilti kokku. Et kes on nende sadade edukate või hipilike noorte, rasedate beibede, loosungitega laste (võeh), koertega tädide, laulvate onude ja minu oma sõprade ristlõige. Mis sunnib sind minema hommikusse kesklinna, et koos teiste eestlastega trügida?

Päike paistis ja õhk oli propagandst paks. See, mis oli välja kuulutatud kui lihtsalt kontsert aproprieeris mõnuga kõiki ärkamisaegseid laule ja isamaalisi laule kui midagi, mis kuulub meile, mite neile punastele kollidele, kes Estonia vastas jämmivad. Kui mingi onu lavalt inimesi Eesti, Eesti karjuma sundis, hakkas mul kergelt paha ja ma jooksin minema.

No aga pärast oli jälle vahva kui me Liinaga ühes Müürivahe tänava poes riideid proovisime ja inimesed kiljuma hakkasid. Ma tegin isegi neist poemüüjatest pilti kui me lõpuks sotti saime, et kõik korras on (kuidas ma pilte oma telefonist välja saan?). Ja kuidagi rahustav oli hiljem Kadriorus oma uuele välkarist tuttavale seletada, et vaata, see roosa maja. See vana onu kolib sealt nüüd välja ja värske õhk kolib sisse. Me loodame.

6 Comments:

Blogger lounamaa said...

Hehee, ma sain nüüd esimest korda aru, mida sa mõtled (su suulises ja kirjalikus tekstis aeg-ajalt korduva) sõna "välkar" all. Ausaltöeldes assotsieerub see slängisõna mul eeskätt välgumihkliga, mis aga kuidagi konteksti sobida ei tahtnud. Sult lihtsalt selle kohta küsimise unustasin kah pidevalt ära.

Keelepedena tahaks ma nüüd teada, et kas see on su personaalsläng või kasutab keegi veel seda sõna siukses tähenduses.

12:27 pm  
Blogger eeva said...

Kule ma ei tea, kust ma selle saanud olen. Kastuab keegi veel vä?

3:09 pm  
Anonymous Anonymous said...

Geograafid kasutavad. St minu ihugeograaf Kusta vähemalt.

9:29 pm  
Anonymous Anonymous said...

Alternatiiv on veidi hellema tooniga "välku", kas pole?

1:20 am  
Anonymous Anonymous said...

BEST-Estonias (on sihuke organisatsioon olemas, TTÜs tegutseb) on ka ALATI välismaalasi välkariteks kutsutud.

9:55 am  
Blogger eeva said...

No säh sulle. Ei mõelnudki ise välja. Mulle see välku nagu väga ei istu, selline lliga pehme ja nunnutav. Aga eesti elu on ju karm!!!

10:23 am  

Post a Comment

<< Home