10/25/2006

party folder emergency

Mulle meeldib pidude juures kõige rohkem üks asi: nendeks ettevalmistumine. Toppida erinevaid riideid selga, lokitada või sirgendada juukseid, meiki teha. Samal ajal punast veini juua, natuke tantsida ja tunda, et võib-olla see tulebki maailma kõige ägedam pidu, kus ma kunagi käinud olen. Viimasel ajal on minu rituaal aga hakanud viletsamaks muutuma.

Need, kes mul Budapestis külas käisid või on mõnel muul kahtlasel festiivsel okasioonil mind külastanud, teavad misasi on party folder. See on minu enne-pidu-kuulamise muusika kaust. Enamasti leidub seal ohjeldamatult mõnusat sodi, mida paljud, kes kuulutavad enesel hea maitse olevat, oma arvutisse küll ei laseks. Sugarbabes, Black Eyed Peas, Rahutu Tuhkatriinu, La Camisa Negra ja Paris Hilton. Ühesõnaga, niisugune nodi, mis sind klubis suure tõenäosusega nagunii tabab ja millega seoses sul eelmisest klubiskäigust head või segased mälestused on.

Mingu praegune elustiil ja selle harrastamiseks valitud linn tähendab aga, et klubisse ma enam eriti ei jõua. Samas, muudele pidudele ikka, nii et party folderit on vaja. Aga ma olen nii hirmus tüdinenud oma praegusest valikust ja ma ei oska enam ise sinna midagi panna, sest ma ei tea, mis on pop või hea. Siis minu meeleheitlik appikarje ja samas eksklusiivse auhinnaga võistlus: pakkuge mu party folderisse häid peolaule. Auhinnana viin parima laulu pakkuja ühele metsikule peole, ükskõik kas tal on aega või ei.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pakuksin välja nt. Gnarls Barkley "Smiley Faces":)
Vähemalt mind paneb mööda tuba ringi kepslema küll:P
Mõned Inese lood töötavad ka, kusjuures.
Oi, tegelt on neid lugusid palju...minul isiklikult paiknevad need folderis nimega "goodmood":)Ja tõsi ta on, "asjatundjatele" selle folderi sisu avaldamine on tihti suts piinlik:))) Aga keda see kotib!:)))

Veel tuli meelde üks brasiilia lugu...esitaja on Revelacao ja lugu "Deixa acontecer"...:)

10:19 am  
Blogger L said...

haa, kui ehi pidudele sattuda siis sellist mussi ei kuule. kuigi ega sa siis eksklusiivselt mingi ehipidutseja pole. ma soovitan selliseks otstarbeks kõiksugu huvitavat räppi, muideks. muidu ka kuulamiseks. mida vähemarusaadav keel, seda parem (kuuba, vene, hiina etc.)
orishas on üks hea kuuba räpibänd. aga ma ei garanteeri et räppi kuulates peotuju tuleks. ma pole proovinud. võibolla tuleb eriline tahtmine kellegile lõuga sõita. aga kui huvitama hakkas, siis küsi maritilt mussi, tal on kogunenud hirmuäratav kogus kõiksugu erinevate maade räppi :P

10:46 am  
Blogger L said...

ahh, diskleimer veel ka, mu lausekonstruktsioonist võib välja lugeda nagu ma arvaks et kuubal räägitakse kuuba keelt. ma päris nii siiski ei arva ;)

10:52 am  
Anonymous Anonymous said...

valik minu eel-pidu hittidest:

jamiroquai - canned heat
ivo linna - aeg ei peatu
chalice - preilisid on niisama ka vaadata hea
22. lavaka lend - kristallsuhkrumägi
erlend oye ja jürgen paape - so weit wie noch nie
goldfrapp - ooh la la
nouvelle vague - just can't get enough
jill scott - golden
soft cell - tainted love
stevie wonder - sir duke
untsakad - tardo liin sa lõbomaja
shanice - i love your smile
soul militia - tule kui leebe tuul

jne :)

12:24 pm  
Anonymous Anonymous said...

nelly furtado ja maneater.

4:55 pm  
Anonymous Anonymous said...

angela mccluskey - it´s been done

11:33 am  

Post a Comment

<< Home