10/31/2006

viikli shopping

Üks väga-väga suur põhjus, miks ma tagasi Eestisse kolisin, oli kreveti merevaik. Ja kui tore oli tulla ja avastada ka lõhe-kreveti merevaik light. Ja kui ma lähen oma mõnusal hilisel õhtutunnil oma nädala shoppamist tegema ja avastan, et Haabersti Rimis kajavad merevaigu riiulid õõnsalt ja tühjalt vastu, siis haarab mind hirmus kurbus (tänaõhtust meeleolu edasi arendades võiks siis samahästi Bp-sse tagasi kolida eksole). Munalikööri panna cottat oli ainult üks järel. Täna sai vähemalt piima mitte nii nagu eelmisel korral kui hilisõtul shoppasin. Fruktidest ma parem ei räägigi, seda olen juba liiga palju kirjunud.

Ainus, mis mind üldse käimas hoiab, on see, et enne sai tsikkidega terve purgitäis oliiviõli hakkama pandud. Selles uues hispaania kohas Kosmose juures.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nojah. i take it et see deit on siis tühistatud? selge siis. ungarlaste poolt mõjutatud isikute peale ei saa kunagi loota :p

11:32 am  
Blogger eeva said...

Jah, mul on selline merevaigumasendus (kui rõvedalt see oranz saksa lõhejuust veel maitses võileiva peal), et ma ei deidi mitte kunagi mitte kedagi enam.

1:03 pm  
Anonymous Anonymous said...

no mul on hea meel, et me sulle eile vähemalt seda va oliivõli söötsime..

1:20 pm  

Post a Comment

<< Home